Premis a l'estudiantat

Aquests premis van ser entregats el dia 22 de novembre de 2018 durant l’Acte de Graduació del curs 2017-2018 al Teatre Kursaal de Manresa.

Premis Domènec Valero

XXII Edició dels Premis Domènec Valero als millors Treballs Final de Grau de les branques industrials del curs 2017-2018, patrocinats pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM).

Els premis van ser per:

• 1er Premi dotat amb 1.200€ per Enric Mont Lecoq, pel treball titulat “Disseny d’un nou prototip de fletxa explosiva purgador d’allaus”
  • 2on Premi dotat amb 750€ per Guillem Ledesma Berenguer, pel treball titulat “Posta a punt d’un motor de dos temps i experimentació amb combustibles”
  • 3er Premi dotat amb 500€ per Ivan Galera Morales, pel treball titulat “Estudi per a la conversió a continuo del procés de biolixiviació a escala pilot“

Premi TIC Bages

Premi TIC Bages al millor Treball Final de Grau dels estudis d’Enginyeria de Sistemes TIC, atorgat per l’Associació TIC Bages, que agrupa les empreses del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació de la Catalunya Central.

El guanyador d’aquest premi, dotat de 1000€ va ser Xavier Ledesma Pons pel treball “Desenvolupament del SibelSound P50 per a la realització d’audiometries”.

Premis Emili Viader

Premis “Emili Viader” al millor Treball Final de Grau i Treball Final de Màster en l’àmbit de la mineria atorgat per la Càtedra ICL de Mineria Sostenible.

El Premi Emili Viader al millor Treball final de Grau en Enginyeria Minera, dotat de 500€, va ser per Nor Sidki Rius, pel treball “Metalogénesis del Yacimiento San José, Oruro, Bolivia”.

El Premi Emili Viader al millor treball final de Màster Universitari en Enginyeria de Mines, dotat de 500€, va ser per Eric de Pablo Raventós, pel treball “Estudi de la necessitat i ubicació d’uns pous de ventilació en una mina subterrània”.

Premis als millors expedients de cada titulació

Premis als millors expedients de cada estudi. L’EPSEM lliura un premi al millor expedient de cada titulació. Així mateix, el CETIM, fa entrega de la insígnia a cada estudiant titulat i el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i les Balears i el Gremi d’Àrids fa entrega de la insígnia i els cascs als titulats del Grau en Enginyeria de Recursos Energètics i Miners i Màster Universitari en Enginyeria de mines.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Elèctrica va ser per Laia Flores Lledó.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica va ser per Eric López Pérez.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Mecànica va ser per Lluís Pujol Castellà.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Química va ser per Ivan Galera del Moral.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC va ser per Esteve Martín Máximo.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Minera va ser per Lucio Amando Penedo Pereira.

El premi al millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria de Mines va ser per Adderlyn Elias Contreras Pimentel.

El premi al millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals va ser per Joan Guitart Badrenas.

Premis DENSO

Aquests premis son un reconeixement per a l’estudiantat destacat. L’empresa DENSO entrega aquests premis amb la finalitat de promoure l’excel·lència en els estudis d’Enginyeria i col·laborar així en la formació dels futurs enginyers.

Els premis, dotats de 2000€ cadascun, als dos estudiants matriculats a primer curs amb Millor Expedient de Selectivitat va ser per: Marc Pontanilla García i Helena Cadevall Soto.

El premi, dotat de 2000€, corresponent al Millor Expedient obtingut fins al 4art quadrimestre per alumnes del Grau en Enginyeria Mecànica  va ser per Carles Peña Delgado.

El premi, dotat de 2000€, corresponent al Millor Expedient obtingut fins al 4art quadrimestre del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica va ser per Guillem Rossell Ayala.

Aquests premis van ser entregats el dia 9 de maig de 2018 durant la Jornada Tècnica Minera celebrada a l'EPSEM.

Premis PROMINERIA

Durant la Jornada Tècnica Minera celebrada el 9 de maig de 2018 a l'EPSEM es van entregar els premis als millors expedients procedents de batxillerat i de cicles formatius de grau superior (a condició que els estudiants tinguin aprovavdes totes les assignatures de Q1) que patrocina l'Associació d'empreses PROMINERIA, formada per les empreses Montajes Rus, Mapei, el Col·legi d'Enginyers Tècnics i Graduats de Mines i Energia i el Gremi d'Àrids de Catalunya.

Els premiats de batxillerat van ser:

• El 1er premi, dotat de 1.200€ va ser per Arnau Martínez Alcalà
  • El 2on premi, dotat de 800€ va ser per Eudald Vallicrosa Pou
  • El 3er premi, totat de 500€ va ser per Roger Gaona Boixader

Els premis de cicles formatius de grau superior van quedar deserts.