Reconeixements

Professorat d'Enginyeria Química de la UPC Manresa

Guanyador de la Menció d'Honor en la modalitat "Demostracions de Química" amb el treball titulat: Recursos pràctics per apropar la química a l'aula en la final del Programa "Ciencia en Acción" celebrat del 5 al 7 d'octubre de 2018 a Viladecans.

Medalla de la ciutat de Manresa al mèrit educatiu

L’Ajuntament de Manresa atorgà el 19 de setembre de 2018 la medalla de la Ciutat al Mèrit Educatiu a l’EPSEM. La distinció reconeix la llarga trajectòria de compromís amb el territori i la ciutat, i de vinculació amb el teixit econòmic del Bages i del Berguedà, impulsant projectes de desenvolupament industrial i generant talent. L’atorgament de la medalla es va realitzar a proposta de la Fundació Universitària del Bages (FUB), amb les adhesions de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), el Centre Tecnològic de Manresa (CTM) i el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Manresa.