Quins tràmits hem de fer per concretar un conveni de pràctiques ?

Important! Cal lliurar la documentació 5 dies hàbils abans de començar el conveni!

Els documents han d’estar amb tots els camps complimentats amb ordinador

Tots els convenis han de dur un projecte formatiu adjunt encara qui sigui renovació d’un conveni existent.

No es pot modificar els convenis.

Per començar

Una vegada l’empresa i l’estudiant es posen d’acord en les condicions del conveni ( calendari, horari…) :

1. L’empresa ha de designar un tutor de les pràctiques i l’estudiant ha de buscar un tutor acadèmic de la UPC Manresa.

2. Cal omplir, signar i segellar 3 còpies del conveni de practiques (model conveni curricular o model conveni extracurricular) i com a mínim una còpia del projecte formatiu .*

3. Lliurar els documents a gestió acadèmica.

* En el cas dels convenis curriculars, prèviament l’estudiant ha de demanar una entrevista al sostsdirector d’empresa (empresa@epsem.upc.edu) i omplir “la sol·licitud de matriculació

A l’acabar

L’empresa i l’estudiant han de lliurar a mà a secretaria o per correu electrònic (empresa@epsem.upc.edu) la valoració de les pràctiques.

* En el cas dels convenis curriculars l’estudiant ha de lliurar la memòria de pràctiques a secretaria seguin l’establert a “Memoria de l'estudiant de les practiques curriculars”.