Workshop - Industrial experiences in biogas desulfurisation

El projecte LIFE BIOGASNET demostra una tecnologia rendible i de baixa petjada de carboni per a la millora del biogàs per impulsar l'ús del biogàs com a font d'energia sostenible i reduir l'empremta de carboni del cicle energètic promovent el concepte d'economia circular. Dins aquest projecte s'ha programat, pel 28 de març, un taller a la National Technical University of Athens i online

El projecte LIFE BIOGASNET ha programat el taller “Industrial experiences in biogas desulfurisation”.

En aquest nou taller, podreu conèixer més sobre experiències industrials i tecnologies innovadores en el sector de la dessulfuració de biogàs, el tractament intensiu d'efluents residuals i la seva conversió en productes sostenibles útils, i algunes experiències prèvies en el tractament d'emissions d'amoníac gasós de instal·lacions de compostatge.

A més, els assistents podran conèixer més sobre l'operació prototip de LIFE BIOGASNET a Espanya i els reptes i les perspectives principals de l'operació prototip a Grècia.

Si esteu interessat a assistir-hi us podeu inscriure aquí.

Sobre el projecte

El projecte promou una tecnologia innovadora per a la dessulfuració de biogàs acoblant un bioreactor de nitrificació amb un filtre biopercolador anòxic en fase gasosa o un biodepurador anòxic. La tecnologia presenta avantatges ambientals potencials en comparació amb les pràctiques actuals, ja que pot reduir l'empremta ambiental fins a un 55% en reduir l'emissió de diòxid de carboni i la generació de residus i permetre obtenir una matèria primera secundària apta per ser valoritzada.

11.00h – Welcome & Introduction

Xavier Gamisans , coordinador del projecte i professor, Universitat Politècnica de Catalunya
Konstantinos Moustakas , investigador principal i director de projectes, Universitat Tècnica Nacional de Atenas

11.10h – Current status of the LIFE BIOGASNET project