Notícies món laboral

Descarrega Feu clic per a visualitzar la imatge a mida completa…

PRÀCTIQUES A DENSO

S'engega un procés de selecció de 4 estudiants de la UPC Manresa que cursin Q7 i Q8 el curs 2017-2018.

Els estudiants seleccionats en aquest procés realitzaran durant un curs acadèmic un conveni de cooperació educativa i desprès d'aquest període s'incorporaran a la plantilla de l'empresa.

Els llocs oferts tenen unes característiques concretes i per tal d'explicar-les el dimecres 20 de setembre a les 12:30h. es realitzarà una sessió explicativa a les instal.lacions de l'empresa i tot seguit una visita a la planta.

Per poder participar en aquesta sessió informativa cal reservar plaça al correu: , especificant el Grau que esteu cursant.

BEQUES DE PRÀCTIQUES FUNDACIÓN ONCE-CRUE

Convocada la segona edició del programa de beques de pràctiques de la Fundación Once-Crue

Per la UPC s'han atorgat 3 beques.

Els estudiants han d'estar en possessió del certificat de discapacitat per un igual o més del 33% i complir els requisits acadèmics per fer pràctiques acadèmiques externes.

Les característiques principals d'aquestes beques són:

- Import ajut beca: 1.800 euros bruts (600 euros bruts mensuals, a descomptar quotes de Seguretat Social i IRPF).

- Durada pràctica: 3 mesos

- Període sol.licitud beca: del 15 d'octubre de 2017 al 15 de desembre de 2017 a http://becas.fundaciononce.es/default.aspx

- Període realització pràctica: de l'1 de febrer de 2018 al 31 de desembre de 2018.

Teniu a la vostra disposició tota la informació de la convocatòria en aquest link.

Premio Emprendimiento i Beca Isabel P. Trabal

25 mil euros en premis a projectes d'investigació i startups en ciència i tecnologia

Trobareu tota la informació al següent link