Olímpíada Química de Catalunya 2023

El 15 de febrer de 2023 es duen a terme les proves de la XXXVI Olimpíada de Química de Catalunya.

El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen aquesta prova que es realitza en col·laboració amb les Universitats catalanes que tenen adscrits centres que imparteixen LOGSE, i que són: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Rovira i Virgili.

La UPC Manresa és la seu d'aquestes proves a la Catalunya Central.

Els objectius d'aquesta olimpíada són promoure i estimular l'interès dels alumnes per la química, establir una millor relació entre l'ensenyament de la química a nivell no universitari i universitari, i motivar el professorat en el desenvolupament d'una metodologia més propera a la vida real.

Els guanyadors seran seleccionats realitzant la mateixa prova escrita i de forma simultània. Es classificaran com a guanyadors els vint-i-un millors alumnes de Catalunya.

Més informació aquí.

Xavier de las Heras