Olimpíada de Geologia de Catalunya 2021

El 12 de març és fase territorial de l'Olimpíada de Geologia de Catalunya. Enguany es faran als centres docents dels participants i en format virtual.

La UPC Manresa és la seu de l'olimpíada a la Catalunya Central. En l'edició 2021, degut a l'alerta sanitària, no es faran les proves presencialment al nostre centre ni en equips. Els participants faran les proves individualment als seus centres docents a través d'una aplicació.

L'estudiantat dels centres de secundària de la Catalunya Central faran les proves inscrits com a participants de la seu territorial de Manresa i el guanyador o guanyadora de la fase territorial a Manresa anirà a la fase nacional, que serà el 17 d'abril.

La UPC Manresa ha col·laborat, com en les edicions anteriors, en l'organització de l'olimpíada i l'elaboració de les proves, tot i que malauradament aquest any no es podrà gaudir presencialment d'aquestes proves en les seves instal·lacions.

Amb aquesta olimpíada es preten animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.

Més informaciò aquí.(obriu en una finestra nova)