ATENEA mòbil

L'EPSEM participarà en una prova pilot d'Atenea mòbil

L'EPSEM participarà durant el mes d'abril en una prova pilot d'Atenea mòbil. Això vol dir que tot l'estudiantat podrà connectar-se al campus Atenea (amb el mateix nom d'usuari) des de dispositius mòbils durant aquest període. Podeu anar a l'enllaç següent que conté tota la informació de la prova:

Dintre d'aquesta pàgina també hi trobareu una petita enquesta anònima que es farà servir per conèixer la vostre opinió del servei, i que no trigareu més d'un parell de minuts en contestar. És important que ompliu el qüestionari per valorar l'èxit de la prova.

Amb aquesta iniciativa es millora l'accés al campus digital, i si el servei té èxit i funciona de manera adequada, es valorarà la possibilitat futura d'implantar el servei per a tothom, per això us animem a participar-hi i a donar la vostra opinió.

darrera modificació: Març 2011

RSS RSS  Sobre aquest web  Accessibilitat EPSEM