Arduino Day 2017

La quarta edició del Arduino/Genuino Day a l'EPSEM ha sigut tot un èxit. Al igual que en les anteriors edicions les places per el taller d'introducció a la plataforma Arduino s'han ocupat molt ràpidament, demostrant l'interès que hi ha al voltant d'aquesta placa.

En la presentació de projectes s'ha comptat amb la presencia de Andrés Mata, professor d'activitats extraescolars a l'espai Pensactius de Manresa, que ha presentat la utilització de la llibreria Mozzi per a produir sons amb certa complexitat i, crear així un instrument musical, el qual pot variar diferents paràmetres d'una manera molt interessant.

El Ton Ortiz, estudiant d'ESO ens ha presentat una petita estació meteorològica que ens mostra per pantalla la temperatura i la humitat relativa.

També s'ha comptat amb el Domingo Alcalà, Enginyer Industrial Electrònic, que ens ha introduït a l'interessant mon de la Intel·ligència Artificial, a partir d'un petit robot fet amb Arduino, que te l'objectiu de aprendre a caminar per si mateix.

Un dels fets més interessants que es dona en aquest esdeveniment és la diversitat de persones que assisteixen. Estudiants d'enginyeria, de ESO, de batxillerat, inclús de primària, comparteixen experiències amb professors, professionals i aficionats de tot tipus. Aquesta és una prova de la gran eina democratitzadora de la tecnologia que és Arduino.

darrera modificació: Abril 2017
RSS RSS  Sobre aquest web  Accessibilitat EPSEM