2a Jornada Portes Obertes

Quan 22/04/2017
de 10:00 a 13:00
On EPSEM - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa Av. de les Bases de Manresa, 61-73. Seminari S303 Manresa
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

El dissabte 22 d'abril del 2017, coincidint amb la Fira de l'Estudiant i els Portes Obertes del Campus Universitari de Manresa, es farà una segona sessió de portes obertes, en horari de matí: a les 10h.

Es podran visitar els laboratoris i instal·lacions de l’EPSEM on hi haurà algunes demostracions de muntatges experimentals relacionats amb els Graus que s'ofereixen al Campus i es farà una presentació general del centre. També hi haurà possibilitat de demanar dubtes als responsables de cada grau.

Per assistir-hi, cal inscripció prèvia. Podeu fer-la omplint el formulari:

Podeu veure imatges d'edicions anteriors on es mostren les visites a les instal.lacions i les demostracions que es van dur a terme en els diferents laboratoris.
Díptics de les titulacions de GRAUS i MÀSTERS de l'EPSEM

Per a més informació: 93 8777203    Correu-e: comunicacio@epsem.upc.edu